Måndag my friends!!

Hola det är fortfarande måndag på denna kontinenten!! Känns alltid lite extra bra att få göra ett måndagsinlägg!!
Här känns aldrig en måndag jobbig vill jag lova!!
Tänk er ett samhälle utan mobiler, e chokad att jag säger det, som är mobiloholic! Men det är så lugnt och skönt utan, I love!!! Tyvärr blir man helt avskärmad hemma utan, men drömmen finns fortfarande att leva i ett "mobilfritt" land! I ett tranquiloland!
I fredags packade vi stor matsäck och gav oss ut på äventyr med kapten clai och hans hermano i.t. Det var helt magiskt och vi hade så tur att få se både val, definer, sköldpaddor som gjorde nya sköldpaddo way to go! och en galen baracuda som fullkommligen svävade på vattenytan. äventyr!!
VI snorklade innan vi klev i land på en paradisön tortuga (sköldpaddsön).
sen blev det fiske på hemvägen! en heldagsutflykt av högsta klass som inehöll allt!! inklusive glada barn hela resan, så mysigt!
Igår fick jag smak på att fylla 30! Familjen huldén kom med fina presenter och vi satt tillsammans med en anna svensk familj på våran altan och tog lite drinkar innan vi traskade upp på berget för mer goa drinkar och mat!! Lovely MMMMMM....... sååååå mysigt och gott!!! Sen kan jag ju erkänna att det är gött att jag inte fyller än! Det är ju faktiskt en hel veck kvar!!! Åååå vad jag ska njuta av att vara 29 hela veckan!!
Hallo va hände?? Jag såg liksom ut som 10 år till jag gick i nian ungefär och sen hade jag problem att komma in på mitt eget leg när jag var 18 för jag såg för liten ut. åkte på barnbiljett (16 år) på buss, båt och golfbana till jag var 25. Och så plödsligt är man tretti, har barn, hus och kombi! Underbart! men jag är helt jävla livrädd för vuxenlivet! känns som jag gick från 15 till 30 över en natt.
Men som sagt jag är ju faktiskt 29 en hel vecka till och min underbara Daniel har försäkrat mig om att livet efter 30 e super! Vamos a ver!
Nu ska jag njuta, njuta, njuta!
Hasta pronto amigos!!!
Besitos

p.s som vanligt är vårat internet slött därför dröjer bilderna lite! Men håll tillgodo, kramar d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice !!!! Jag säger inte GRATTIS än ;) Du skriver helt underbart KRAMAR till hela familjen <3 Mor/Mormor!

2011-01-25 @ 14:53:11
Postat av: mirrepirre

hej fina! Du är verkligen bäst Liz! Du ger sån energi!love u alot..and miss u soooooo much!snart är det min tur att njuta järnet..sedan tar i tag i våren o njuter av sverige så som vi gör när vi lever i solen!jag o du mot ett kallt ikealand!no more längta..utan nu ska vi njuta va de vi har hemma oxå,till fullo!puss

2011-01-25 @ 22:34:39
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0