Höst eller?



Jaha då var man tre leverfläckar fattigare, och 5 stygn rikare, stiligt!
Vilken tur att jag gick ut och kiteade igår då!! Solen sprack igenom och vinden var perfekt så jag kännde att jag bara var tvungen!!! Och vilken tuuuur att jag gick i! Det var ju bästa dagen i Apelviken ever, precis som alla sa, jihaaaa va härligt!! Nu lär det dröja med tanke på väder och ärr!!
Stella kryper som bara den och vi inser att vi inte har ett speciellt barnsäkert hem men man får snabbt reda på vad man ska flytta upp ett par hack :)
Hon är världens goaste, hur mycket energi som helst, och bara skrattar och pekar på allt och säger med viskande röst - titta!
Vi har haft finbesök från skåne i helgen också!! Våran kära Anna har varit här och gett oss supermycket energi som alltid!,  så nu e jag lite mer laddad för hösten, tack Anna! 
Hoppas ni får en strålish vecka kära vänner  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket mysigt kort,o kul att få träffa Anna o goaste Stella o hennes mor såklart kramisar !!! Mor

2010-09-21 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0