Högvinst


214 miljoner!!!!!! mmm det var vad som en  lycklig skåning lyckades kamma hem i helgen! Största vinsten någonsin i Sverige! Tänk va härligt! över en natt så e livet helt förändrat!
Jag älskar mitt liv! jag har världens bästa man och vi har världens bästa, sötaste och goaste lilla dotter och vi har massa underbara människor runt oss och det är ju verkligen mer än vad man kan begära, verkligen!  Men tänk att ringa upp familj och vänner i morgon och säga - du vi har chartrat ett helt plan och drar till hawaii allt klirrat, ta lite ledigt så drar vi :) very nice!! Det hade varit kul att kunna vara så spontan!! Och tänk vilken känsla! Det hade varit så spännande att uppleva hela känslan av att vinna så mycket! undra vad som hade farit runt i huvudet och kroppen!  
Det är fantastiskt sen jag fick Stella, det är så mycket nya känslor och tankar som bara bubblar upp i kroppen som jag inte alls är beredd på och som kommer helt oväntat. Jag känner mig mer levande. Upplevelser som får mig att känna mig levande och mer med i nuet älskar jag!
I onsdags var det mammgrupp igen och vi hade besök från chefen som har hand om alla köplatser till dagis i kommunen, komiskt nog var det en av mina kunder på salongen, så mycket pratar vi jobb:) Jag sa bara -   toppen då kommer vi ju först i kön, jag vet hur vi ska muta this lady haha.
Hon är välldigt ordentlig utåt och det ska följas regler och lagar men jag vet att hon sitter och klämmer på humor där inne. Hennes reaktion framför alla blev - åh nej det går inte att muta sig fram här inte, lite förskräckt. Haha vi får väl se ;) 
Efteråt bjöd jag in mig på middag hos lilla mammsen, mmmmm gottit!
i Torsdag våfflade vi till det i träslöv på våffeldagen och sen fick vi äran att träffa Jims nya flamma i fredags! Vi avslutade veckan med ett härlig simtur på klitterbadet.  Stella vågade dyka under vattnet, vilken tjej!!
Ha en strålande vecka!!
Massor med kramar!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja visst hade varit gott o bli bjuden till Hawaii :) Härligt kort på pappa o Stella.Lika roligt o läsa din blogg varje gång kramisar till er alla 3 !! <3

2010-03-29 @ 13:25:22
Postat av: Anonym

Då vbar det måndag igen o jag får läsa vad ni hittat på!=) lilla skruttan växer..snart får jag hålla!kul!ses i påsk fina kusin!kram

2010-03-29 @ 18:29:06
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0