Premiär för min blogg!

Välkommen till min nya blogg!!
Ska bli så spännande att ha en egen sida:)
Detta nya året har börjat med buller å bång. Att ha fått lilla Stella har varit det mest underbara som har hänt mig!! Det gäller verkligen att tänka carpediem och ta varje dag  som den kommer. I natt fick vi sova riktigt gött så idag har jag lite extra energi!!
Livet som förälder är helt galet;) Ena dagen känns allt helt grymt och man tycker man har liksom "kommit på" hur man gör, för att sedan nästa dag  få en käftsmäll och ingenting funkar och man fattar ingenting, frustrerande! Jag vill kunna allt med en gång, men antar att det inte är någon sport då. Kan man allt från början kanske det är svårt att uppleva sann lycka eftersom man inte behövde kämpa för att uppnå den.
i går va jag och Stella på yoga, hur underbart som helst!! Vi var lika avslappnade båda två när vi gick därifrån.  Kan jag verkligen rekomendera!!
Jaha då va det dax att  ge mig i väg för att besiktiga min lilla Mazda. Wish me luck!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Calle hälsar dom 18 första åren är värst :)Mormor hälsar tur att bilen gick i genom o att bloggen e ju grym !!!!!Kramis <3

2010-01-26 @ 21:13:58
Postat av: Liz Håvemark

Tack så mycket sötisar:)

2010-01-27 @ 09:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0