23 AUGUSTI!!

Nu tänkte jag var lite förutseende att skriva inlägget på såhär på söndagkvällen eftersom man alltid ska va så satans redig på måndagen och då låg ju tydligr inte bloggen så högt på listan. Hur kan den inte göra det, jag känner mig alltid som förlöst när jag fått skriva av mig lite grand! Men det e klart det syns ju inte på samma sätt som när man har städat eller rensat eller gjort alla de där 1000 grejerna som man måste göra för att få det att rulla.   ok men nu va de plödsligt måndag då och jag gör ett nytt försök, ungefär så det alltid är men jag har fått gjort mkt idag i alla fall.Undra om den som får mest gjort vinner? Ibland lever jag ju så,  d e ju så att man börjar tro på det, att jag ska vinna någon jag-har gjort-mest-i-alla-fall-tävling. Jag fick en gång en påse på en mässa där det stod den som har mest skor när man dör vinner! Vilken tävling då undrar jag? Klart om hade askul när man shoppade dem, vilket inte är helt omöjligt, kan det ju vara värt det!!   Ofta går vi på det som alla andra tycker och tänker, och rättar in oss i ledet för vad som verkar normalt. Men för alla er som bryter er ur mönster om hur saker ska vara och i stället strävar efter att gå på känslan, big it up for you!!!  Ni e människor som ger mig inspiration!!  Ha en underbar vecka! eller veckor:) Vem vet när jag lyckas dyka upp igen! Men jag måste ändå säga att det var skönt att få hälsa på bloggen igen, känner mig som ny =)

Nu tänkte jag var lite förutseende att skriva inlägget på såhär på söndagkvällen eftersom man alltid ska va så satans redig på måndagen och då låg ju tydligr inte bloggen så högt på listan. Hur kan den inte göra det, jag känner mig alltid som förlöst när jag fått skriva av mig lite grand! Men det e klart det syns ju inte på samma sätt som när man har städat eller rensat eller gjort alla de där 1000 grejerna som man måste göra för att få det att rulla. ok men nu va de plödsligt måndag då och jag gör ett nytt försök, ungefär så det alltid är men jag har fått gjort mkt idag i alla fall.Undra om den som får mest gjort vinner? Ibland lever jag ju så, d e ju så att man börjar tro på det, att jag ska vinna någon jag-har gjort-mest-i-alla-fall-tävling. Jag fick en gång en påse på en mässa där det stod den som har mest skor när man dör vinner! Vilken tävling då undrar jag? Klart om hade askul när man shoppade dem, vilket inte är helt omöjligt, kan det ju vara värt det!! Ofta går vi på det som alla andra tycker och tänker, och rättar in oss i ledet för vad som verkar normalt. Men för alla er som bryter er ur mönster om hur saker ska vara och i stället strävar efter att gå på känslan, big it up for you!!! Ni e människor som ger mig inspiration!! Ha en underbar vecka! eller veckor:) Vem vet när jag lyckas dyka upp igen! Men jag måste ändå säga att det var skönt att få hälsa på bloggen igen, känner mig som ny =)

Kommentarer
Postat av: mirre

men lillskruttan!supersöt!jättekul å pratas igår..lyckades somna med mina fläkt på högsta i natt.nu har jag ännu mer ont i halsen. ;(skit.ses snart pärlan :)

2010-08-25 @ 09:13:07
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Marie

Men åååååhhhhh, vad söt hon är - som Socker!!



..och du, du har SÅ rätt i det du skriver. Gå på känslan lite mer!



kram*

2010-08-25 @ 12:19:18
URL: http://majjamej.blogspot.com
Postat av: Marie

..och så lik dig!

2010-08-25 @ 12:19:50
URL: http://majjamej.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilket underbart kort söööt !!Härligt Liz, gå på din magkänsla alltid, jag vet att det inte e lätt.Men du fixar det på ditt lugna goa sätt.Vi kan väl stötta varandra,säg till mig när jag stressar så säger jag till dig när du stressar <3 3 3 Kramar till er alla 3 mor/mommo.

2010-08-25 @ 13:18:28
Postat av: Wiktoria

Sötaste lill-tjejjen är helt klart Stella!

2010-09-01 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0