Äventyr!

Sköldpaddautflykt MontezumaStelle tar en tupplur på en ryggsäckMontezuma vattenfallValAmazingVilket drömpar att hänga medMelon e så gottStella på tortuga

stella surfar

liz på lineup ohoh

Måndagkvällar är mitt kall märker jag!!
Här nere är det lite svårt att hålla koll på vilken veckodag det är men när det suger i skrivtarmen kan man misstänka att det är måndag  och så även idag haha, lustigt!
Sitter på andra sidan kontinenten och pluggar ekvationer, kalla mig galen, jag kallar det gärngympa! Man har ju glömt en del sen högstadiet men inte allt, thank god! Tack Göran Andersson som prentade in massa kunskap under konsentrerade lektioner!
Denna veckan har vi varit i Montezuma på djungeläventyr och tittat på vattenfallet med Stella and the Huldéns! Stella är nog den enda 1åring som lyckats ta sig hela vägen fram genom djungel och klippor! cool brud!! En snubbe från lonely planet fotade en sovade Stella och tyckte det var som han sa AMAZING att hon var där och att hon kunde sova på en ryggsäck, ja hon e one of a kind!!
Sen gav grabbarna sig ut på en fisketur och kammade hem storfisken och vi brudar tog oss en tur på hästryggen i Mal Pais! En upplevelse med apor kupperad teräng och beachtrav! Riktigt mysigt!!
Härrom dagen var vi i Playa del Carmen och shoppade lite, och en kille spelade asbra musik i en affär! Jag kännde bara åhhh den här musiken e grym!!! Carina sa, varför lämnar du inte ett memorystick och låter han tanka över lite shysst musik? jag ba, va? kan man göra så? klart man kan, säger världens mest posetiva människa! Ok, said and done. Jag gjorde det, och nu har jag världens bästa mix på min Ipod, coolt ! Tack Carina och tack killen i affären som så snällt delade med sig av sin asbra musik!!!!!!!!
Tänk att man går genom livet och ofta tänker, tänk om? och så är det så lätt som att fråga om nån vill dela med sig? Personen blir glad att man gillar det den gillar plus att man själv blir glad över det man får!! win win, och så enkelt!! Livet är inte svårare än man gör det,coolt! Ska tänka på det i stundande 30!
I dag har vi surfat i Playa del Carmen, men att själv gå ut i vågorna efter förra veckans rejäla spolning då jag trodde jag skulle dö var inte så upphetsande, så på lite halvt skakiga ben gick jag upp och Daniel gick i och rippade gärnet.  Tog en våg hela vägen in till stranden, riktigt grym!!!!!
Nu sussar Stella sött och vi ska laga till lite kwällamad!
I morgon är det tisdag tydligen och vi ska njuta!!!
HA DET DUNDER KÄRA VÄNNER och tänk på att livet är enkelt så blir det det!!
Massa kramar
Pura Vida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbart härliga bilder !!!!GRATTIS LIZ TILL DIN 30ÅRSDAG !!!!! Du skriver så härligt positivt GÖTT Kramar i massor Mamma/mormor o resten från Sönnermarken !!!

2011-02-02 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0