I-landsproblem!



Kluck kluck kluck, sådär ja där var det vinglaset fyllt och den mörka chokladen laddad ahhhh, gööööt! Söndag kväll och den här helvetetshelgen över! Tänk att man kan vakna sur på lördagen och att det håller i sig ända till söndag eftermiddag, och nej tack jag har inte lingonveckan jag har bara varit genuint jävla sur, helt otrolig, jag upplever mig inte som den som surar men joho det vill jag lova att jag har! underbart att det är över nu!  Vi edgade och åkte upp till IKEA som pricken över iet. Men det är som  min gamla kemilärare sa. Lika löser lika.  Jag gick ju igång lite i alla fall på  att komma hem med en ny röd hutch, och lite pysselsaker.
Innan jag blir helt jävla trött av tvätthögen, dammet som krullar sig och disken som hopar sig och som bara ligger och ropar på mig tänker jag njuta av mitt goda vin och fullkomligen ignorera det! Eller se om jag får tag på Mary poppins!
Men men men vänta nu här, nu när jag läser igenom så märker jag vad jag har blivit drabbad av oh no !! Jag har fått I- landsproblem!
I´m in big trouble!!
Jaha me då kan vi ju alltid roa oss med att berätta att Stella mår bra igen efter förra veckans kräk och bajsrace och har faktiskt bestämt sig att välling är ju faktiskt gott, men klumpfri tack! Så morsan, du kan ta fram vispen  och laga till den oldschool på plattan så ska jag äta den, jääha vad gör man inte. Och du mamma förresten den där burkmaten jag fått ett tag nu kan du ju ge till sånna där ,bebisar, jag vill äta samma som ni eller så! Jääha, slut på slappburkar nu e det färskvara som gäller. Men d e la gött i och för sig, hon äter ju allt som vi äter, advocado, rev potatis sås, u name it! Riktigt coolt, va fort det gick!
Hon har ett underbart temprament som svärmor har namngett till Sella stilett, vilket passar utmärkt! Henne bävar jag för att diskutera med i framtiden! Vi får kanske bygga in kuratorsvärmor på heltid som kan medla!
Nu ska jag fortsätta söndagkvällen med lite mer vin och mysa i soffan och bara längta till att måndagen sätter igång med allt vad det innebär, hallå om du läser detta Mary poppins så e du hjärtligt välkommen!!
All the best kära vänner, låt det bli en vecka utan I-landsproblem och massa kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det inte kommer så ofta (det sura menar jag)Stella e ju störtskön tycker jag !!! <3 OHHH vilken tur att man inte heter Mary ,men det heter ju din faster LIZ ;)) KRAMISAR till hela den sköna familjen.Oh snart e det JUL !!!!MOMMO ;)

2010-10-26 @ 21:13:51
Postat av: Angelica

Liz, jag tycker du är fantastisk. Jag saknar er mycket ska du veta. Kram, Angelica

2010-10-26 @ 21:42:57
Postat av: mirrepirre

Bästa Liz!Även den bästa kan ha skitdagar!du är starkast o coolast 360dar om året så du är välkommen att vara förbannad o less några dar!även om det är pest ibland!

Älskar dig o du är bäst!

ringde nyss men du var på jobb!

kram

2010-10-29 @ 11:32:34
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0