18 oktober!



Måndagar får jag en sån energi!! Det känns som man har alla möjligheter att förverkliga en bra och händelserik vecka.
Konstigt egenteligen, måndagar som ska vara så tråkiga.
Kan ju ha att göra med att jag är ledig :)
Denna veckan är jag sugen på att träna och hänga lite med mina kusiner och pyssla! På hösten blir jag altid på ett sånt pysselhumör, kanske ska ta mig ann den gamla blå byrån och renovera, vamos a ver.

Det är så otroligt mycket som jag vill göra!
Hoppas jag kan hålla det på en lagom nivå, har lite svårt för det, det blir ofta allt eller inget. Ibland känns det som att jag har så mycket idéer som jag vill göra att man inte vet vart jag ska börja och så blir man bar trött.
Stellas utveckling är helt enorm som allas barn antar jag. Tänk va sjukt mycket ett barn kan efter 10 månader. Språk, krypa, skoja tittut, veta vad som är ok och inte, ja hur mycket som helst.
Nu ställde hon sig upp här jämte mig och är så överlycklig över att hon faktiskt kunde resa sig själv och gå längst soffan, å så dansar vi lite hej å hå. Håller ni inte med om att man bar kan sitta forever och studera på allt va barn tar sig för. Det hade varit så spännande att få veta vad de tänker!
Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunna tro att det var så här kul att ha barn! Stella är så underbar och har så himla kul humor!
Vi får ju visa lite sköna bilder nu när det var så längesen.
Ha det alles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vad härliga bilder!!!!! och visst e det underbart att få vara förälder o njuta av att bara studera dom ,massa roliga mimiker som kommer o nåt nytt varje dag.Man måste skriva upp vissa grejer som e lätt o glömma som det vardagliga tex, när du ville ha en hel stek o äta istället för en liten bit kött,du gav dig inte förran du fick hela steken i dina nävar.I love it KRAMISAR Mormor!!

2010-10-18 @ 13:20:09
Postat av: Wiktoria

Helt underbart! Svårt att hitta en tjejja som är så goo som hon! Busfrö med egen stark vilja... ;)



Själv brukar jag skriva upp grejjer jag vill göra, annars har jag en tendens till att börja med allt möjligt men svårt att nått blir klart ;)

Som ett pyssel-block.. :)

2010-10-18 @ 16:09:42
Postat av: mirrepirre

Hej på er finaste! Nu vill jag ha en gosbebis som stella! :)härliga bilder o kul när du skriver några rader..tittar typ varje dag för uppdatering,.nu fick jag mig en dos av stellis o lizfis!



jag ska på yoga nu klockan 17!ska slå dig en plinga o se vad du har för plans!kram

2010-10-24 @ 13:54:08
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Marie

Stella är verkligen sötaste Stellan i världen.. och då har jag ändå sötaste Millen i världen!



Jag skrev dagbok för Mille i ungefär två år, på riktigt med penna och papper, men nu har jag kommit igång med bloggen så nu ligger dagboken nere. Nån dag ska jag renskriva allt så han kan läsa när han blivit stor. Om han nu vill det..

2010-10-26 @ 20:57:17
URL: http://majjamej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0