Mars 5, 2010


Bloggen hej hallå här är jag! Du känner inte igen mig ,nä, det var så längesen jag skrev. Nu e jag tillbaka!!
Fredag och soooool,jihaaa!!
Nu e våren på väg, kom igen, kom igen, heja, heja. Kämpa värmen! Vi längtar efter dig!!
Fick precis nya hårtidningar från London åhh härligt! Ett snabbt ögonkast i tidningarna säger mig att det e mycket rufs, våfflat, buslockigt, flätor vid långt hår och ganska hjälmigt vid kort hår. Mycket volym brudar, bara att ladda!!
Ja visst är man sugen på nytt när solen tittar fram. Gärna nya kläder i frächa färger och håret,jag känner alltid för att bli ännu blondare på våren och det är fler med mig. Det går ungefär dubbelt så mycket blekning på jobbet varje år på våren, och efter denna långa vintern lär det ju inte bli något undantag!
Måste erkänna att det kliar i fingrarna lite nu!
Men sammtidigt får jag separationsångest över att snart vara tillbaka på jobbet, jag älskar att hänga med Stella hon e en riktig solstråle!!
Modig är hon också. Hon fick sprutor i båda benen i onsdags och grät typ 1 min sen var det bra! Febern på kvällen blev inte dålig, mätte upp till 39,6, men var helt feberfri på morgonen. Man undrar ju vad det är vi trycker i våra barn, men sammtidigt vill man ju inte att dem ska få nån konstig sjukdom heller, svårt!
Idag har vi gått en långpromenad med Farmor och farfar och fikat på kust! Åh va vi har det lyxigt
Ha en toppenhelg alla!
kram kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Om igen du skriver fantastiskt bra det blir spännande o läsa!!!Ska bli spännande vad du ska göra med mitt hår kramisar!!! <3

2010-03-06 @ 20:58:55
Postat av: Loca

Hej hej hallå!!

Jag ser jättemycket fram emot att hälsa på er imorgon!!!

Om det kliar jättemycket i dina fingrar får du gärna ha mig som testperson för vårens nya frisyrer!! :)

Puss o kram Felizita o Stella

2010-03-08 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0