Bröllop!


Stella sover..... hon har kört ett sov race nu i flera dagar.Vaknar sådär 8 halv 9. Funkar ju helt toppen för mig alltså! Känns som jag har fått sova i kapp för några månader och det är sååå underbart!!!!
Veckan som gått har varit händelserik med bröllop, party, playan, förskolan och massa annat skoj!!!
Tack så jättemycket familjen lotzner för en supermysig grillkväll i lördags! Det va så kul att träffa nästan alla igen, vi saknade Familjen Mille och Miranda!
I lördags efter jag hade haft min brud och hennes fyra tärnor kom jag riktigt i stämmning så bänkade vi oss framför tv:n på lejet och laddade med tårta och skumpa och så tittade vi på det kungliga bröllopet hur robinhood till sist fick sin Marion som mamma sa. Det var så himla fint! Jag måste ändå erkänna att jag har tyckt att kungahuset är lite onödigt men efter i lördags så känner jag ju bara att det är klart att vi måste ha kvar det och vi vill se fler bröllop!!!
Det var ju som att göra om hela Stockholm till en sagobok, I like!! 
Mera sånt!! Det har ju varit riktigt kul att kolla på nyheterna med alla spänningar och förhoppaningar inför kungabröllopet. All fokus har ju legat på roliga saker. Media kan göra så mycket, tänk om det alltid var något stort roligt projekt på gång som det pratades och pratades om i posetiv anda. Jag slår vad om att vi hade levt i ett mycket mer posetivt samhälle. Dem intervjuade en polis vi kortegen vid bröllopet och frågade hur det var att jobba en sån här dag. Han svarade underbart och jättekul, och ändå var det så otroligt mycket folk! Men media hade ju bara fokuserat på det roliga och posetiva så jag tror att alla kom i stämmning och då ville att det skulle vara fint, plus att när en saga spelas upp i verkligeheten så rycks nog alla med lite hur gammal man än är så älskar man ju sagor med lyckliga slut!
Min drömprins heter ju också Daniel och han kom hem från sin lilla fisketripp igår så vi firade hela familjen med lite ringdans på röda mattan, d e lycka!
Hoppas ni får en underbar vecka och glad midsommar på er!
Bamsekramar

Kommentarer
Postat av: mormor

Instämmer Liz fram med mer positiv anda både hemma o ute i samhället man blir ju bara så glad!! Och det smittar ju :) Det har varit så mysigt o ha dig o Stella här hela helgen!!Vilket pangkort på Daniel o hans firre :)Kram till er alla tre mormor :)

2010-06-22 @ 13:13:19
Postat av: Lina Mourou

Hej era grisar, sitter med Elin och Tage, m&m och kollar på era underbara bilder. Här hemma är det svinkallt så passa på och njut nu.

Hörde om er vattenläcka , hör av er om ni vill hyra Lägenhet, övervåningen står snart klar.

Kramar från Lina. Hälsa Carin och Jacob.

Elin säger hej och njuuuut.

2011-01-29 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0