Bussemester

Sitter i bussen, Stella sover och jag har telefonledigt hela semestern, men så upptäckte jag Daniels i phone. E det verkligen en telefon? Man kan ju göra allt med den! Känner mig asmodern när jag kan blogga i bussen! Beroendet är ett faktum! Enda problemet är väl egentligen bara att jag blir så satans åksjuk, men det är värt att ha en spya som knackar på i ena elden och en sur fis i den andra, bara man får blogga lite! Det var ju så längesen! Bussemester är verkligen en prövning för hela familjen! Ösregn, storm, blixtar, bAjsblöjor, vatten som behöver fyllas på, Stella får framtänder, feber! Men mitt i allt detta kaoset är allt ändå så himla underbart! Vi kan inte göra något annat än att bara umgås och ta livet som det kommer! Det är mitt mål, att kunna få känna mig levande varje dag och ta livet som det kommer. Tänk om ens jobb var att ha semester, ja du liz har du varit riktigt ledig idag och använt allt som kommit till dig? Ja rå. Då tror jag du e redo för en liten löneförhöjning! Ok! Skål ! Nä nu e kräken nära så jag måste hänga ut huvudet lite genom fönstret. Ha d underbart kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Wiktoria

Haha, du är alldeles underbar Liz!

2010-07-28 @ 08:17:35
Postat av: Anonym

Hahaha!!!Kan bara instämma med wiktoria kraaaam på dig/er ses i morgon!

2010-07-28 @ 22:06:59
Postat av: mirre

hej fina!jadu liz..tror du man hade vart rik isf.. :)jag skulle kunna bli bäst på att ha semester!inne på 4e dan nu..och ännu har jaginget planerat..så vem vet jag kanske kommer ha en oändlig semester ..lät så härligt de du skrev,.så jag tror jag satsar på det ;) härligt att ni njuter..så himla söt lilla stellis!

puss kramis!

2010-08-05 @ 11:58:16
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0