Feb. 17, 2010

Onsdaaaaaag jihaaa, lilllördag!!
Vaknade på ett strålande humör med en solstråle i jämte mig, lovelyyyy!!!
I går hade vi stora rensdagen bland papper och bös, kanske därför vi känner oss så lätta idag, vi rensade själen sammtidigt!
Sen lyxade vi med underbar hemmagjord apelsinjuice med besök från en gammal klasskompis från lågstadiet. Klassen som vi hade på låg och mellanstadiet var helt otrolig, med så många mysiga människor!! Hon som var här igår är en numera en proffsig mäklare.
Denna tjej som jag så många gånger hoppat hopprep med och sjungit i samma småskolekör som, var plödsligt hemma hos oss och värderade våran lägenhet. Vi båda tyckte det känndes som, ok om vi leker att  du e mäklare så låtsas vi att jag bor här och att detta är mitt barn:) Tiden hade hunnit i kapp oss! Det är så häftigt att man bara kan ta vid där man slutade och det känns helt naturlig. Även om man inte känner den vuxna modellen av personen så känner man barnet som man en gång umgicks med och det finns ju kvar i alla oss!
Ha en lika härlig onsdag som vi tänker ha!!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Så mysigt du skriver Liz kram <3

2010-02-17 @ 14:38:40
Postat av: mormor

Mysigt du skriver Liz kram <3

2010-02-17 @ 14:41:02
Postat av: mj

hej kusin! Visst är de så :) gott med onsdag!har haft en lovely dag och nu är jag i sängen o har det gott.ska nog bli lite tv på datan nu!kram hörs snart

2010-02-17 @ 21:08:54
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Loca

Happy Buddha! Happy Life! :)

Roligt! Hoppas att hopprepstjejen satte ett bra pris på lägenheten!

Letar buss för fullt.. :) har du nån idé!? Jag vill åka på minibuss äventyr mer fam Håvemark i sommar!!

Puss o Kram

Ps. Du är bäst!!

2010-02-18 @ 09:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0