Mars 9, 2010

Stella jätteglad!! Nu e de vår!!




Tisdagen har knackat på och öppnat med en strålande solig dag!!
Starkaste vårtecknet för mig idag är att jag kunnat ställa Stella ,haha, på balkongen i friska luften, we like!!
I helgen fick in en visit i Stridde och Mirandas nya crib mitt emot oss i lördags med melodifestival och massa kids. Välkommna till vårat hood!!
Och Söndagen smidde vi stora planer på Misan och Dixie´s salong! Det är så mycket roligt som händer nu så jag bara önskar att vi får äran att sova lite mer för det är så kul med nya projekt!!
Igår var det yogaavslutning av vi funderar på hur vi ska göra eftersom det börjar en ny kurs på måndag, men nu när vår och värme lyser upp spritter det så i mina ben att jag har svårt att sitta still, så jag tror vi ska trilla in på lite babysalsa där vi kanske kan få lite sommarfeeling och sköna rytmer! Det gäller att lära sig svänga på höfterna i tid!!
I kväll kommer kära Anna från Lomma och ska hälsa på oss i ett par dagar, ska bli såå kuuuul!! Hon skjuter till och med upp en tenta för våran skull, vi känner oss mycket hedrade!!
Vi ska under dess dagar lösa problemet hur vi kan bo vinterhalvåret där det är varmt och skönt och sommarhalvåret här hemma. En tuff nöt som vi har jobbat på att knäcka sen 2004, wish us luck!
Nu ligger det ett paket till stella på bordet och väntar från Malva och jag e så nyfiken på att öppna det, men Stella sover fortfarande brunch på balkongen så vi väntar tills hon vaknar!!
All the best!

Kommentarer
Postat av: Marie

hejhej kusin dear!

När ska du börja jobba igen, det låter som du ska börja snart??

2010-03-09 @ 19:57:28
URL: http://[email protected]
Postat av: mormor

Oh vilket underbart kort på Stella!!Hälsa Anna så gott kram.

2010-03-09 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0