Same same but diffrent!



Ja då va det äntligen fredag, jihaaaa!!
Va underbart med lite myshelg efter en riktig mysdag!!
Veckorna består av samma dagar måndag till söndag och man har ju faktiskt chansen att göra något speciellt av varje vecka. Det är mitt nyårslöfte, att utmana mig själv till att göra nya saker. Ni vet sådana saker som man säger, ååå det skulle man gjort eller, ja det borde man göra. Nu e det time, tiden som är nu kommer aldrig tillbaka så det är bäst att vi använder den! 
Ja att tokslappa en hel dag eller för den delen en hel vecka med, om man så känner är också att använda tiden väl om det är det man är i behov av.
Kramas så mycket som möjligt, har ni ingen nära, ta ett träd, de e asgött att krama ett träd, har ni provat??
Ok, nu är det fredag och jag börjar snacka trädkramning, så misstankarna på att jag är lite på pickalurven kanske sätter in, I wish, men vi kör ammning ett tag till så det får vänta:)
Ha det gött alla!
dagens bilder: same same but different


Kommentarer
Postat av: mirre

same same but different!;) så söta små fötter.härligt att du haft en bra vecka sweetii ! tänk om jag oxå ammat nu så hade jag sluppit skallebank av rötjut..ohmy mitt huvud! time to sleep... puss o trädkramar!

2010-01-30 @ 13:47:34
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Marie

Goa fötter!!

...ja dina också, Stella. ;)



Funderar på att krama ett träd, men jag tror jag provar Mille och Fia istället.. :))

2010-01-30 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0