Feb. 5, 2010


Världens sötaste tjej ligger och joddlar på soffan framför mig!
Vi har haft den tuffaste och den bästa veckan hittills tror jag.
I förrgår var jag redo att ge upp föräldrarskapet, jag kännde att det här går bara inte! två sömnlösa nätter lämnar en jättetrött dotter och en helt slut mamma. Det är ju lika jobbigt för Stella som inte kan tala om vad som är fel, stackarn!
Vilken tur att jag har världens bästa man som finns där och stöttar, säger massa snälla saker, köper underbart vackra rosor som påminner mig varje dag hur underbar och omtänksam han är! 
Jag tänker på alla ensamstående,gud hur klarar ni av det!?
I går kom vändningen. Vi var på Agnes tvåårskalas, myste, och Stella fick ligga mitt bland alla barnen som var så snälla och glada och hon såg verkligen ut att trivas med sitt stora flin!
Senare på eftermiddagen lyfte vi ur liften ur hennes vagga och bäddade den med lakan och en riktig kudde. Snacka om att hon har sovit gott, och snacka om att jag har sovit gott, uuuuuuunderbart!!
Så idag har vi båda joddlat hela dagen, träffat farmor och shoppat klänning till namngivelsekalaset som hålls på söndag.
Att vakna utsövd och känna att det kommer bli en strålande dag är helt underbart!! Jag önskar att jag kan vakna med en sådan lyckokänsla varje dag! Det är lika underbart som att få sätta sig och skita när man har varit tvungen att hålla sig in i det längsta:)
ha det gott kära vänner
lite kalasbilder på världens goaste barn och nakenfis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0