Feb. 22, 2010


Vilken "vuxenhelg" :)
Vi började med en fredagskväll i träslöv där vi övade på att lägga Stella "borta", gick fint! Sen hade vi stora spännande diskussioner och tog djärva beslut tillsammans som vi avslutade med ännu ett underbart avsnitt av "Solsidan"!
Lördagen vaknade vi helt tokinsnöade och visste inte vad dagen skulle bjuda på. Men telefonen ringde och ringde och tillslut var vi 9 pers här hemma på en spontanfika mitt i snöyret, asmysigt!!
Vi käkade hembakad banankaka och drack  colombianskt kaffe i den nya Eva solo bryggaren och te i den andra Eva solo bringaren. Vänta nu här..... var vi hemma hos oss nu?.......shit, har vi blivit vuxna?? När hände det?? Hallå det var ingen som varnade mig! Men jag borde ju anat oråd när man avslutar helgen med underbar söndagsstek på Lejet, det är vuxet, shit jag e körd!
Det är tufft att plödsligt vakna till och få en sån insikt, och till råga på allt så är det måndag,ojoj!
Nä, jag har fullt upp nu, måste googla vad vuxna människor gör!
Take care!


Kommentarer
Postat av: Marie

haha du är ju för härlig!

2010-02-23 @ 10:06:09
URL: http://majjamej.blogspot.com
Postat av: mormor

Välkommen in i gänget kramis <3

2010-02-24 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0