Feb. 19, 2010

Stella sover frukost utan protest :)
Vi har börjat köra lite yoga samtidigt som jag stryker henne på ovansidan på fötterna när hon ska vila eller sova för natten. Det har funkat flera ggr nu, jätteskönt!!Hon blir alldeles lugn av yogan och slummrar in mycket mer harmoniskt, underbart, för henne och för mig!!
Go yoga säger jag bara!!
I går hade vi ännu en mysdag där vi hälsade på morfar johnny, bjöd morbror Ken på lunch för att sen dra ut till getterön och säga hej till min ingifta brors nytillskott Elias.
Jag önskar att jag alltid hade såhär mycket tid och energi att hälsa på alla, det är så kul!! Man har tid att lära känna nära och kära utan att behöva stressa halvt ihjäl sig som man annars får göra när man jobbar.
Så nu får vi klura på en affärsidé som ger oss mer social tid!!
Hmmmm lotto kanske:)
Ha en underbar helg!!!
Söta Elias 10 dagar gammal

Kommentarer
Postat av: mormor

Låter fantastiskt Liz med yogan. oh vilken gullig kille.Hoppas oxå på nån vinst kramis till er alla mommo

2010-02-20 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0