Måndagsblogg på en tisdag!



Om jag säger visning av lägenhet, deklaration, jobba, Stella tänder, börjat med mat, bytat säng, föräldrargrupp, nedtrappning på ammning, möhippa, jag skulle kunna fortsätta men jag ska inte tråka ut er, men det kanske e en hint varför ni inte sett mig på bloggen på ett tag. Det har varit helt sjukt mycket! Tur att det har varit mycket kul blandat med det som har varit för jävligt annars hafde jag inte pallat. Men det som har varit jobbigast börjar kännas som det löser sig så då kan vi ju koncentrera oss på det roliga eller vad säger ni.
Möhippa!
Vilken dag, jag skulle för första gången på ett halvår typ släppas ut på en riktig partydag med fullspäckat schema!! VI började i studio recordia där fia fick sjunga in Genom eld och vatten med sarek. Efter en riktigt hård sesion för fia var det dax för oss andra att köra. Efter att ha varit rätt högljudd under fias inspelning i tron på att vi andra 12 skulle köra tilsammans fick jag igen. vi skulle nämligen delas upp i grupper om tre och köra. Jag väntade in i det sista i tron om att vi kanske inte skulle hinna med men det gjorde vi. Dessutom blev vi bara två kvar på slutet för några var tvugna att ge sig av. Shit var nervös jag blev, men det kunde jag ju inte visa efter ha varit såhimla "tuff" innan ;) så det var bara att ta i för kung och fosterland! Måste erkänna att det va askul!
Möhippan fortsatte i kärra på ateljé Säreget med mat och partyt drog igång! Taxin kom halv tolv så då kastade jag in några i min bil också så drog till Oscars! My god! Jag följde med brudarna in och det roligaste av allt var att det känndes som att jag hade kommit till ett nytt ställe! Allt känndes så annorlunda från sist jag var där. Och tanken som om och om igen snurrade i huvudet var, nähe hit ska jag  inte släppa Stella! :) Sen skrattade jag åt mig själv.
Efter att ha sagt hej då till den strålande blivand bruden med sitt idolfoto på lasse lönnå och resten av brudarna var min kväll slut!
Summering: Askul och behövligt!
hoppas ni får en toppenvecka!!
Extra Stora Kramar


Kommentarer
Postat av: mormor

Härliga kommentarer som vanligt o lika kul o läsa!!! :)Och du har blivit en orolig mamma hör jag :)Stella ska inte få gå på Oscars :))Tur att hon är så liten så hon inte kan protestera än :)Kul med studiearbetet,du måste hälsa Fia!Kramar i massor till er !!! <3

2010-04-20 @ 15:37:29
Postat av: Miranda

Hej! kul med nytt inlägg..låter som du haft en busy tid..hur har det gått med visningen?hoppas toppen dunderfin lght juh! Lycka tilll kramar från ett varmt malta

2010-04-20 @ 18:08:43
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Wiktoria

Ujj ujj ujj, verkligen fullt upp...

men som du skriver, tur det e lite kuligheter också!

åååå så fina ni är, du o Stella!

2010-04-20 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0