Mega libre!


Pelle och hugo instruerar två argentinare i ett nytt spel de precis kommit på

Vaknade  på golvet idag. Då vi glömde resesängen på flygplatsen, så turas vi lite om att sova på golvet haha! Typiskt oss att glömma den, men vi kom ihåg alla andra 5 11 saker, så det får man ju vara glad för!
Daniel och Jakob tog första morgonsurfet och sen löste vi av varandra vid 10 snåret så jag och Carina kunde studsade i! Åh va kuuuul det va, och sköööönt!!
Synd att man inte tränat lite mer innan bara, blev ju helt slut typ direkt, haha, men vi kämpar på! Carina e grym pushare det e asbra eftersom jag är lite mer slapp, men jag vill ju egentligen!
Sen hängde vi på stranden i eftermiddag och myste allihop, Barnen är så himla gulliga mot varandra!
Stella älskar vattnet och att springa runt naken vilket är så mysigt att se att se, det är så kul att kunna ge henne det!
Själv jobbar jag på att bli mindre nojjig vad gäller Stellas vätska, mat och solbränna! Känner mig asjobbig för tillfället som försöker trycka i henne mat och dricka hela tiden, men jag jobbar på att softa ner mig lite och ta det lite mer manana!
Nu ska vi avsluta våran underbara Cuba libre och gå till affären!
I morgon väntar en ny dag med surf och apsång!
Va nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär!!
Pura vida

Ni får ha överseende med bilderna som ligger felvända, det låg rätt i datorn först men sen blev de ändå på sidan och eftersom det tar sjukt lång tid att ändra bilderna så har vi de hellre på sidan än inte alls!
All the best

Kommentarer
Postat av: Anonym



Härliga bilder!

Gott att se att det var sängen och inte Stella som ni glömde på flygplatsen.

All the best till er alla!

Nene och Jejje

2011-01-09 @ 13:25:34
Postat av: Anonym

Instämmer med Nene Jejje :) Är så glad att ni har det gott bilderna e underbara att få se !!! Ha det BÄST Kramisar i massor Morbror Ken,Morbror Micael,Calle o Mormor !!

2011-01-09 @ 13:36:38
Postat av: Långstorparn

Skönt o se att ni kommit fram o alla mår bra.Här hemma badar vi oxå fast i 10cm snöslask o med kläder på :( Kramar från hela gänget

2011-01-09 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0