Thank god for summer!!



Måndag!!!!

Solen skiner vädret är på topp, och tur är väl det för det har vait en jobbig vecka!

Ni vet hur allt bara kommer över en i bland när man vill så mycket och tiden räcker inte till för andra alla tråkiga måsten som tar tid!

Då blir jag så fruktansvärt frustrerad och trött, bahhh!

Jag vill vara ute hela tiden , vara med familjen, ta hand om min pappa, hans fru och min bror  som hamnar i klister hela tiden ,  va med kompisar,  , åka på semester, lära mig trädgård, kolla inredningar , lära mig fotshop så jag kan lägga in roligare bilder på dagboken och tusen andra grejer!



Det är så mycket att jag snart spricker,men som sickan hade sagt, jag har en plan! Det finns ju studenter som läser till att bli personliga coacher och jag har fått lyckan att få prata med en sån på Onsdag. Hon kanske kan hjälpa mig att bena upp vart jag ska börja någonstans. Wish me luck!!

Livet bara rusar i väg  och Stella sitter själv nu hur bra som helst vilket är såååå mysigt ! VI har varit på massa picknickar och det är så underbart att kunna vara ute hela tiden!!

Nu håller vi tummarna för att sommaren är här  för att stanna!!

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Oh vilka bra bilder o Stella som badar med fötterna :) Klart att sommaren är här för att stanna!! Gå till en Coach e så häftigt o hon kommer garanterat att hjälpa dig o bena upp allt du vill göra.Du e så bra själv på att hjälpa andra.Nu e de din tur o göra nåt gott för dig själv oxå.Ska försöka o hjälpa dig så mycket jag kan med Stella :) Kraaaaaam o puuuuusssss.Mamma/Mommo.

2010-05-24 @ 21:21:56
Postat av: Liz Håvemark

tack söta mamma!!

2010-05-31 @ 07:53:11
Postat av: Marie

Tänk att man har så svårt för att prioritera sig själv.. men det är ett typiskt kvinnoproblem - jag är övertygad.

Killar/män bara GÖR det liksom. Det borde vi också göra!

2010-06-11 @ 14:38:28
URL: http://majjamej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0