Mars 15, 2010


Måndag!!!
Det verkar vara min dag då jag får möjlighet att blogga! Härligt att man få kicka igång veckan med lilla bloggen:)
Det har varit en underbar vecka med massa happenings!!
Anna kom hit ett par dagar och förgyllde våran tillvarao!! Får alltid så mycket energi och inspiration av Anna, en riktig boost till själen!!
I torsdags var jag på kurs och fick lite mer inspiration till nya vårhåret, lovely! fortfarande mycket lugg måste jag säga! Daniel var själv med Stella, jag hade pumpat ur lite käk och vi hade bestämt att öva på att han skulle mata och lägga henne själv när jag var iväg. Det gick toppen ett par timmar tills Stella blev riktigt hungrig och kanske funderade på om jag helt hade övergivit henne. Daniel kämpade på och var helt otroligt tålmodig. Men sen blev hon helt hysterisk och vi bestämmde att han skulle packa ner henne i vagnen och komma ner till stat så jag kunde mata henne där. Men hon sommnade under vägen och min kurs var slut när d kom så vi traskade hem igen. Stella vaknade på vägen hem men hon låg bara alldeles stilla med "knäppta" händer och sa inte ett ljud. Väl hemma plockade jag upp henne och matade henne och sen skrattade hon högt i säkert 5 minuter på ett sätt som hon aldrig har gjort tidigare! Hon såg så lycklig ut och vi skrattade alla tre  tillsammans! Det är ju underbart att få känna sig så populär i bland :)

Hon känns ännu gladare nu och mycket lugnare i vagnen efter den dagen plus att hon började sova mycket bättre på natten. Hon blev liksom så stor över en natt, jättehäftigt! 
I helgen fick jag verkligen så mycket vårkänslor av det fina vädret, så vi städade folkan AKA kermit, underbart, nu e den redo för en tur!! Vi har också fått ut madrassen och alla kuddarna till balkongen igen så vi kan ligga där och slappa. Det känns så gött och röja bort vintern och bara kasta in  våren och sommaren!!
Nu laddar vi inför salsa oc svänga på höfterna som stundar klockan 13.
Sol, salsa, och en fullspäckad vecka med massa kul, jihaaa
Hoppas ni får en lika grym vecka som vi tänker ha!!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Ååååh vad jag längtar efter att få träffa Stella, ännu mer när du säger att hon blir stor så fort. Det är ju i den härliga bebistiden man måste träffas första gången. :)

Vi kommer snart ned till Varberg, hoppas ni är hemma då.

2010-03-15 @ 14:36:45
URL: http://majjamej.blogspot.com
Postat av: mormor

Härliga bilder på både Stella,Anna,o frisyrer .O Liz håller med våren e helt underbar.Och ett gott skratt fölänger livet Kramis!!!!!! <3

2010-03-16 @ 14:32:54
Postat av: mirre

hej finaste! kul med lite kärlek från anna.. energi från underbara människor is the shit! själv ska jag träffa en donna ikväll som ger mkt energi.. i need that today.. livet är bra men snart hemgång..känns som det gått lite för fort.. kram o kärlek från mig..

2010-03-17 @ 18:11:36
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Liz Håvemark

åh tack för alla fina komentarer det är såååå kul att läsa!!

2010-03-22 @ 07:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0