Måndag igen, hallå!


seriöst, hur vänder man bilder rätt:)

Hej alla söta då var det ny vecka med nya tag!!
Jag e helt slut, jag har fått sova två hela nätter i rad :) Helt fantastiskt, jag har gått och fantiserat om hur det skulle vara och nu har det hänt. Min kropp har fått en chock, en underbar chock!!
Vi har haft en strålande vecka med salsa, besök från gamla högstadie klasskompisar, och fredags var vi på simmhallen med två från mammagruppen. Det var så spännande,Stella såg ut att verkligen trivas i vattnet vilket är underbart och verkar lovande för framtiden.
I söndags hade jag en supermysig förmiddag på Misan och Dixies då jag fick klippa och färga igen, det var härligt då det kliade i mina fingrar efter all hårinspiration!
Jag fick också uppleva en spännande vändning i min relation till Stella. Vi har övat lite hela veckan på att ta flaskan och det visar sig att Stella inte är känslig för laktos längre som jag är, jihaaaa! Och hon gillar ersättningen som är mjölkbaserad från Semper. Så i söndags drog hon med Daniel till söta farmor och farfar vid halv 10 när jag cyklade iväg. Jag trampade tillbaka till träslöv vid 1 snåret och hade varit borta i över tre timmar. Jag ringde på vägen och fick besked att allt var toppen hon hade skrattat, jollrat och ätit lite ersättning och var supernöjd! Och jag jar ju såklart jätteglad att allt hade gått så himla bra, eller var jag det :) för sammtidigt utan förvarning sa min kropp, vadå skrattat och jollrat och haft det toppen och ätit själv, vaaa?? Behövs jag inte längre, buhuu!! Haha där fick jag mig en käftsmäll som jag inte räknat med :) Det är kanske inte så konstigt, i över ett år har hon funnits intill mig. först innuti och sen mest hängt i min mjölkbar och verkligen varit beroende av mig!
Dax att våga släppa lite Liz eller:), det kunde jag aldrig föreställa mig att jag skulle vara sån haha, men det är ju bara mysigt!
Väl hemma i Träslöv började Stella gallskrika när hon såg mig och jag kännde samma haha, precis som åhhhh där e du ju, vart har du varit sååå länge:) Det var underbart att inse att hon är faktiskt inte bara beroende av mig utan jag av henne också.
Det är så kul hur många oväntade vändningar livet tar!
Ha en toppenvecka alla kraaaaaaaam på er!!!

Kommentarer
Postat av: mj

Du kan vända bilden om du högerklickar på den..välj vrid moturs el medurs.. :)

måndagar e kul för då bloggar du ILIKE MONDAYS.

saknar!kram m

2010-03-22 @ 18:26:25
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: mormor

De e så mysigt o läsa de du skriver.Stella e ju störtskön på bilden kramis!!!!

2010-03-23 @ 21:31:33
Postat av: Anonym

ja shit vilken skrutta! snart ses vi!longing!...

2010-03-25 @ 18:42:28
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0