Juni 7 2010



Förra måndagen började med en solskens promenad med en av tjejerna från mammagruppen och hennes söta Meg.

Tisdagen fortsatte med mycket underhållande musikteater i form av Macken, spelad av Utvecklingstörda med hjälp av normalstörda  Cålle å Linda :) haha, Den va super!!


Stella är nu ett halvår och det firade vi med pompa och ståt hos Frankieboys familj i Siik! 
Det var tårta, rävjakt, och piñacoladasmoothie till födelsedagsbarnen, Vilken kväll, såååå mysigt!!

Torsdagen fortsatte lite annorlunda då en kund så gärna ville att jag skulle göra hennes balfrisyr. Så vi fick byta döttrar ett par timmar. Det va riktigt kul! Stella är ju en pärla och en riktig solstråle.

Fredag: var det jobb på dagen och mys på kvällen.

Lördag: Jobb på dagen och sen tog vi Stella över till Alli som stod för nybakad rabarberpaj och frukt.
Kvällen kom Elin och Alli över, vi släckte  ner i lägenheten och tände massa ljus och laddade med snacks och så tittdade vi på Avatar med bästa bioljudet. En film jag verkligen kan rekomendera, och då vill jag tillägga att jag inte är jätte mycket för sciensfiction.

Söndag: En mysig träslövsfrukost och lite pyssel i trädgården.
Jag fick en guidening i min blivande nya trädgård. Janne, Kerstin och Daniel har verkligen jobbat hårt! En ekologiskhörna med massa bär, potatis, och sallad, så häftigt att kunna gå ut och hämta mat i trädgården, det är man inte van vid som stadsbo.
Nationaldagen som det ju faktiskt var för er som missade det :) Firade vi med en helt utsökt brunch hos Hanna, joakim och Nils tillsammans med ett gäng andra. Du gamla du fria........ mmmm va gott det var!

Japp, här hemma håller jag på med utrensning av ammningskläder och gravidkläder och försöker att strukturera upp ett system som gör att det inte blir stökigt här på två sekunder.
Men Jag blir så full i skratt när jag läser igenom inlägget idag för uppstruktureringen verka ha spridit sig ända till bloggen, väldigt sakligt och daguppdelat idag märker jag haha.


Hoppas ni får en strålande vecka kära vänner!!!
Kram på er!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir lika glad varje gång jag läser din blogg :)Bilderna e underbara som vanligt!!Det var underbart o träffa er i gårkväll Stella har ju blivit så stor Kramisar mor/mommo

2010-06-07 @ 19:24:46
Postat av: Wiktoria

Helt otroligt va hon växer lill-snäckan...!

2010-06-07 @ 22:13:02
Postat av: Marie

Struktur är bra! ;)



Nu har jag verkligen kommentarbombat dig i typ fem-sex inlägg, men det blir så när man läser ikapp sånt man har missat.



Ha en go helg!

kramkram*

2010-06-11 @ 14:45:38
URL: http://majjamej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0