Utkast: Feb. 12, 2010


Fredag igen!!!
Veckorna bara rusar på, man ser verkligen vad tiden går fort när man kollar på Stella!
I onsdags var det full fart! Vi började på föräldrargrupp. Vi var ca 8 mammor med barn, och det magiska när man träffar helt främmande männinskor i samma situation som en själv, är det precis som att man känner varandra. Det är ungefär som när man reser länge och råkar stöta på andra svenskar, aldrig är man så svensk som då och har hur mycket som helst att prata om! Precis samma här, fast denna resan är på hemmaplan och tog mig rakt in i mammaklubben utan att jag knappt hann att reagera! Så jäkla läskigt och sammtidigt så spännande!!
Det var jättekul att höra de andra mammornas berättelser och vardag och vi fullkommligen spydde ut tillsammans över sömnlösa nätter förlossningar ammning mm.mm. medans bebisarna låg tillsammans på golvet framför oss lyckligt ovetande.
Gud va söta dem va allihopa. Stella var yngst men definitivt inte minst:)! Hon låg där som en stolt happy budda och smilade!
Vi ser fram emot nästa möte!
Efter det drog vi till MVC på efterkontroll hos världens goaste barnmorska. Det är en häftig känsla att efter så många undersökningar under graviditeten så är bebisen plödsligt ute på andra sidan. Jag kännde mig ungefär 10 cm längre när jag stolt visade upp Stella.
I går torsdag hade vi en riktig mysdag hela dagen och Stella var utklädd till drake, och roade mamma hela dagen :)
Idag ser vi fram emot god mat och Solsidan, det nya programmet på tv4 som bara är bäst!!
Ha en go helg vänner, så hörs vi nästa vecka, då yoga och umgås med gamla kompisar hägrar!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh man vill bara gosa med henne(Stella).Du skriver så man blir så full i skratt.Bamsekram till Mamma Liz <3 <3 Mormor

2010-02-12 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0