29


Vaknade i morse, eller somnade jag inte igår, vet inte riktigt? Har inte sovit på två nätter och känner mig som 100 år, jag trodde det var 29 jag fyllde igår!
Vi hade trots allt en jättemysig födelsedag jag och Stella, ja hon fyllde ju 2 månader också:) Vi va på salongen en sväng och jag fick lite slingor av Martina eleven,som jag är grymt nöjd med! Sen gick vi en långrunda i snön. Jag brukar säga hellre lite snö och klart väder än regn, men damn, får ju sätta medar på vagnen nu om vi ska kunna gå ut, skitväder!!
Någon som längtar efter sommaren?? Jag drömmer mig tillbaka till dess härliga sommarbilder och längtar!
Va skönt det är att ha en blogg man kan skriva av sig på. Mår redan mycket bättre nu när jag har fått gnälla lite!
Så jag tänkte vi skulle vända den här dagen, för vi har skraplotter som ligger och ropar på oss och bara vill bli skrapade.
- Ja ja vi kommer!
-Skynda er jag håller storvinsten åt er!!
- gött vi skyndar oss!
Vi måste gå nu. Får se ifrån vilket land vi bloggar i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0