wind of change!!

Tiden går så sjukt fort!! Våran lilla påskakärring har redan fått en tand!! Wow!!

Det känns som det var igår jag var på mellan disco, mamma hade sagt till mig att du dansar med alla som bjuder upp dig även om de inte faller dig i smaken. Man måste vara snäll annars kommer man inte få dansa med dem man vill dansa med heller, om man är en som nobbar. Hmm, men när jag hörde visselmelodin till scorpions "wind of change" tona in så visste jag att det var världens längsta låt, och såklart kom det alltid nån lite mindre intressant och alltid bjöd upp på den låten, den lääääängsta låten! Jag tackade aldrig nej!
Jag fick min drömprins till slut på en inflyttningsfest men där var det banne mig jag som bjöd upp! Jag kännde att där e han med stort H och jag kanske kännde att, innan scorpions avbryter så hugger jag honom först! Och så har det fortsatt! Jag har alltid drömt om den bästa mannen och ett liv i lycka! En lång tid gick jag och väntade på   och undrade när det skulle knacka på dörren tills jag kännde att det måste jag ju lösa själv!Det är ju faktiskt bara jag som kan förändra mitt liv! Jag kan ju ha precis hur kul som helst och göra vad jag vill! Och egentligen är det lika lätt som det är svårt, Men det är alltid hårt att bryta gamla vanor och kasta sig ut! Många tårar men också så många mer hjärtliga skratt och vänner och kärlek har jag fått på köpet! 
Det roligaste av allt är att jag och Daniel har samma mål, att ha kul och göra det vi känner för! Och det kan vi men det tar lite längre tid när man inte är fullsketen med pengar.
Det e bara att go with the flow! En anna grym sak som mamma alltid har tryckt hårt på är,- Gå på magkänslan, det blir alltid rätt och även om det känns konstigt ibland så kommer du se att det var någon mening med det och att Allt kommer lösa sig till det bästa! Det e ju ett grymt tips att vara uppväxt med faktiskt, vilket gör det lättare att våga! Så från att 2006 ha bott i bussen och härligt flummat :) e vi gifta, har barn, kombi, och var sitt eget företag, bestämmde vi oss i påsk för att vi ska sälja lägenheten och bli husägare!
Det gäller att ta vara på livet och jag säger inte att det är en dans på rosor för det är väldigt mycket tårar och funderingar på herregud vad håller vi på med kan detta bli bra???
Men min magkänsla säger att detta kommer bli toppen! Så jag måste bara lita på den för det har blivit så bra hittills!!
Säger bara återigen, live the life you love, love the life you live! Och gör det som känns rätt nu! Det kanske inte går i morgon!
Hoppas ni har haft en underbar påsk som vi!
Take care


Kommentarer
Postat av: mj

there is no 2morrow Carpe diem, forever young. Jag gillar ordspråk. Man ska leva efter dem man vet aldrig vad som händer. :) tack för att jag fick träffa er!ta hand om varandra jag längtar tills nästa gång.ska bli grymt kul att få komma till erat hus!pusss o kärlek från mig

2010-04-05 @ 12:31:40
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis!! Ni kommer Älska att ha hus!

..och Så söt Stella är. :-)

2010-04-05 @ 15:36:17
URL: http://majjamej.blogspot.com
Postat av: mormor

Åter igen.Vilka underbara ord du skriver positiv o härliga, man blir verkligen stolt mor o mormor.Vilket kanonkort på Stella kramisar till alla 3!!!!!!!! <3 <3 <3

2010-04-05 @ 16:42:30
Postat av: Anna

Liz, du är en underbar människa! Du inspirerar mig otroligt mycket, du har en sån underbar inställning till livet!

Stort grattis till hus! Vad kul! Måste ses snart och prata roliga saker! Massa kramar!!

2010-04-05 @ 22:43:00
Postat av: Wiktoria

hur grym är inte du Liz? man kan inte göra annat än att le när man läser ord för ord. ni har sannerligen levt livet o fortsätter för fullt. underbart! ♥♥♥

2010-04-06 @ 08:50:08
Postat av: Stefan

Tjenare Liz.



Kan bara hålla med de tidigare inläggen, grymt roligt att läsa det du skriver.



Kram

2010-04-07 @ 00:33:51
Postat av: Jessica

Gud vilken underbar bild på Stella :)

Hoppas allt är bra med er!! <3

2010-04-08 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0